تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

تصمیم غافلگیرکننده محرم نویدکیا | پیشنهاد ۳۰ میلیاردی گل گهر رد شد

محرم نویدکیا با وجود پیشنهادهای بیشتر برای همکاری با دیگر تیم‌ها، از دستمزد نجومی گذشت و در مس رفسنجان ماندنی شد.

محرم نویدکیا

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: همکاری سرمربی مس رفسنجان با این تیم برای فصل آینده هم ادامه دار خواهد بود و محرم نویدکیا پس از توافق با مدیران باشگاه، فهرست بازیکنان مدنظرش را به آن‌ها ارائه داد.

دو روز قبل از ددلاین انتخاب تیم فصل آینده این سرمربی جوان خبر داده بودیم و گویا پیشنهادات رسیده برای محرم آنقدر جذاب نبوده که او پروژه‌اش در رفسنجان را که به شکل موفقیت آمیزی درحال پیشروی بود، ترک کند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد مبلغ پیشنهادی گل گهر به نویدکیا، چیزی در حدود ۳۰ میلیارد تومان بوده تا او در همان استان کرمان باقی بماند، اما شهرش را تغییر دهد. با این وجود وی پس از مذاکره با مدیران باشگاه و اطمینانی که آن‌ها به وی بابت منظم بودن پرداختی‌ها و تکرار نشدن مشکلات فصل گذشته داده‌اند، تصمیم گرفت کارش را با نایب قهرمان جام حذفی ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: محرم نویدکیا: پرسپولیس بهترین تیم ایران در فاز هجومی است


به جز گل گهر که پیشنهاد رسمی خودش را به نویدکیا ارائه داده بود، دو باشگاه سپاهان و تراکتور هم پرس و جو‌هایی درخصوص وضعیت وی انجام دادند، اما نکته اینجاست سرمربی سابق سپاهان تقریبا با نیمی از قراردادی که گل گهر به وی پیشنهاد داد، در رفسنجان ماندنی شد چرا که پیگیری‌ها نشان می‌دهد او با ۳۰ درصد افزایش دستمزد نسبت به قرارداد سال گذشته‌اش (۶ میلیارد برای نیم فصل و ۱۳ میلیارد برای یک فصل) موافقت کرده است. اتفاقی که شاید در فوتبال ایران کمتر نمونه مشابه آن را سراغ داشته باشیم، ولی با توجه به مدل رفتاری نویدکیا، اتخاذ چنین تصمیمی از او اصلا بعید نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما